Friday, 14 July 2017

aku diserang tantrum

bila anak tak mau tidur malam, terpaksa la mamanye tak tidur jugak...fewwwww! dugaan giler rasenye!

bila jam dah menginjak pukul 4 pagi dan mata anak masih membulat...kau rase???aku dah masuh tahap tantrum dah kot...hadui!!!mata mengantuk...anak tak nak tidur takkan aku nak tidur pulak...eh?boleh ke aku tidur tinggalkan dia terkebil-kebil sendirian?hahahaha...bengong pulak rase

4.30 baru nak tidur...5.30 bangun merengek-rengek manja...6.30 bangun lagi merengek-rengek manja...huhuhu...dugaan...dugaan...dan-dan tu jugak la sakit kat tempat belah tu tiba-tiba nak datang pon!!!mau tak tantrum aku dibuatnye?

dan akhirnya, dia tidur sepanjang siang...fuhhh!dapat la aku tumpang tidur sikit...sikit je la...takkan nak sama naik ngan baby pulak kan...melampau sangat tu...

tapi bila dia tidur sepanjang hari tu, aku risau jugak la...yela, pukul berapa pulak dia nak tidur malam nanti?hohoho...perlu siapkan mental dan fizikal aku ni...

ternyata jangkaan aku silap...pukul 11 lebih dia dah tidur...sampai ke pagi pulak tu...bangun pukul 5 nak menyusu je...hahahaha....gembira rasa di hati...jarang-jarang berlaku ni...kikiki...

harini dia bangun awal...pukul 7 dah bangun..yeay!!!bangun awal takpe...tidur lambat jangan...hahaha....

No comments:

Post a Comment