Wednesday, 21 December 2016

belah kelapa

dah dua hari buah kelapa muda tu bergolek kat dapur
konon beli untuk ibu mengandung
tapi sebab sibuk bebenor
tak sempat nak membelah
cettt

takkan nak suruh ibu mengandung ni belah kelapa pulak
reti pulak aku ni kan
boleh la nak belah
tapi suasana tak feel langsung
dulu-dulu aku belah kelapa bawah pokok kelapa
pegi lantak la nak bocor ke berterabur ke ape ke
ini nak suruh aku belah dalam rumah
memang tak le...
rela aku tunggu
huhuhu

esok kalau tak dibelahkan jugak kelapa tu
siap!
aku ngadu kat baby
hohoho

No comments:

Post a Comment