Monday, 28 November 2016

rezeki anak

alhamdulillah...
sejak berbadan dua ni...rezeki encik suami mencurah-curah masuk...
betul kata orang...anak tu pembawa rezeki...

tapi.....

heheheh...bukan la tak mensyukuri rezeki yang datang tu..
cuma ada sikit stress di situ..
bila encik suami terlalu sibuk dengan keje,,,dan aku rasa terabai...
hahaha...terabai la sangat!
makan pakai semua cukup kot...

bukan terabai la...
aku tau, dia pon nak luang masa ngan aku..
cuma masa je yang tak mengizinkan...
aku pon, takkan la nak buat muka tak reti bahasa pulak kan...?
redha je la...

jadi hujung minggu sekarang ni masa untuk merantau ke rumah anak-anak yang lain...
kalau semua sibuk...duduk aje la memerap kat rumah...
huhuhu...

No comments:

Post a Comment