Tuesday, 27 September 2016

persediaan pertama

sejak tau diri ini berbadan dua...aku takde la planning macam-macam pon...awal lagi kan...encik suami pon ada pesan jangan nak excited sangat...buat biasa-biasa je...ok...baiklah...

esok dan lusa ada kursus...

aku kalau pegi opis pakai selipar je...tapi idok le selipar jepun tu...selipar tahap cantik la sikit...standard bawak jalan-jalan punye la...kalau ada kursus atau meeting luar atau keluar opis...memang aku pakai heels la..yang 3,4 inci punye tu...bajet ramping kan...hahaha...

jadi...sempena kursus esok dan lusa ni...aku dah mintak encik suami belikan sandal yang cantik untuk gantikan heels aku...bukan tak boleh pakai heels pon...boleh je...tapi takut pulak...mane la tau...kot-kot terpeleot kang...jadi citer lain pulak...haishhhh!!!mintak dijauhkan la...

jadi sabtu lepas dah pergi shopping kasut baru...yeay!!!jadi mulai sekarang dah boleh acah-acah macam mak-mak la gitu....hahaha...melampau sangat kan?

No comments:

Post a Comment