Thursday, 25 August 2016

hari bergaji

hoyeah!!!hari ni muka masing-masing ada banyak senyum lah...apa pasai?haishhhh....pasaipa lagi...kaching!kaching!gaji sudah masuk laaa...yeay!!!alhamdulillah...

cita-cita utama aku di hari gaji adalah....membeli barang dapur...hahaha....macam hari tak gaji tak beli barang dapur je gaye ko kan?

bukan gitu...semangat dan feeling tu lain macam sikit...hahaha...mengada sungguh...sebab boleh beli benda merapu barang seketul dua...kikiki...

konon-konon balik keja nak pi shopping...skali dari jauh kulihat kilat menyambar...hmmm...tak perlu tanya orang sebelah, sendiri mau paham la....balik!no shopping!tunda!!!tunda!!!

keta kami takdak ekon...kang masing2 balik berjeruk...jadi sebelum kami jadi jeruk bersama keta skali...balik je la dulu...esok la pulak kita shopping ye...

:. sampai skarang ujan tak turun lagi
:. encik suami dah selamat tidur sebab dari semalam belum tidur...

No comments:

Post a Comment