Friday, 1 April 2016

tambah cawangan

dalam hubungan suami isteri, bila cerita bab tambah cawangan, kaum wanita memang panassssss je telinganya...ye tak?hahaha...isu paling sensitif kot...kalau berani, sila cuba....

secara jujurnya, aku memang tak kisah kalau encik suami nak tambah cawangan baru...hahaha...#jangankecamsaya

tapi...perlu la memenuhi terma dan syarat yang ditetapkan...nak tambah tak?kalau nak, sila patuhi...kalau tak nak patuhi...lupakan aje le niat murni tu...

apa terma dan syaratnya?itu biar jadi rahsia aku je la...kang ada yang kata aku ngajor laki dia tambah cawangan pulak...mati aku...huhuhu...

tidaklah aku menyokong perbuatan itu...tapi kalau dah dia mampu...dan mahu...aku nak cakap ape?bergaduh baling periuk belanga kah?mintak hantar balik rumah mak ayah kah?merajuk lari rumah kah?hmmm....sendiri fikir la ape nak buat nanti....siap kau!hahaha....

kami laki bini memang suka topik ni...hahaha...rase bengong pon ade...rase nak bagi kaki pon ade bila melebih-lebih pulak tahap terujanye...jangan over sangat lah!

bergurau senda menceriakan kehidupan...ape salahnye...kalau betul terjadi, takdir dari Allah...terpulang pada kita la nak handle macam mana...pilihan masing-masing...

No comments:

Post a Comment