Saturday, 2 April 2016

selamat tinggal si hitam

selasa lepas balik dari kerja encik suami cakap "balik siap-siap kita gerak g batu pahat antar keta..."

wohooo....sepantas itu kah?padahal baru pagi tu aku pergi JPJ untuk urusan tukar nama...petang dah nak hantar?phewwww!pantas sungguh...

kenapa kena hantar?jauh pulak tu...sampai ke batu pahat pulak tu ha...huhuhu...sebenarnya buyer tak berani nak bawak kereta tu jauh-jauh dari kl ni ha...yela...kereta baru ambik kot...belum cukup berkasih sayang lagi...baru nak bersuai kenal...kena break down tengah highway tu...tak ke haru...

aku ok je...ajak jalan kot...memang kaki tak jejak tanah la...hahaha...balik siap-siap terus gerak...2 bijik kereta...hohoho...(abes,kalau pegi sebijik je balik kl cane citer nanti?aku ni nak keje esoknye)

sampai sana, lepak makan jap pastu terus gerak balik la...haduiiii...ini yang syahdu ni....mula la bergundah gulana perasaannye...hukhukhuk...sedih siot!aku sayang si hitam tu...haishhh....encik suami siap pujuk "takpe la...putih kan ade...nanti kita cari lain yang 4 pintu pulak eh..."

hmmm....yela...simpan kat umah pon jd tukun je...aku redha...semoga dia berbahagia la dengan tuan baru...

mengiring si hitam di hari kejadian...hukhukhuk...

No comments:

Post a Comment