Wednesday, 13 April 2016

lelaki perangai macam perempuan

haaa....tak beragak tajuk aku kali ni...hahaha...baca betul-betul ye...bukan menyerupai....tapi perangai....

first time aku jumpa lelaki perangai macam tu...jenis menyibuk, suka bawak mulut, cakap belit-belit...giler perhatian....haduiii....lagi letih nak layan kot dari perempuan yang perangai camtu...

kebiasaan dalam hidup aku, lelaki-lelaki yang aku kenal takde yang macam tu...semua jenis tak ambik kisah punye...dengar citer kita macam angin lalu je...tapi yang ini...hati-hati la kalau nak bercerita...tau-tau dah sampai kat tempat lain...hmmm...paparazi sangat tau!

kadang-kadang macam kesian pon ade...tapi menyampah lagi banyak la dari kesian...hahaha...

No comments:

Post a Comment