Thursday, 14 April 2016

kan dah cakap tua banyak....

seminggu dua ni mengalami sindrom kegatalan kepala yang agak kritikal...selalu tak pernah macam ni...huhuhu....kelemumur memang dari dulu pon ade...jadi bukan salah kelemumur la kot kan?kutu....aku takde kutu okey!dah cek minggu lepas...sebab rambut panjang lagi la tak logik...aku bukan tak pernah rambut panjang...lagi panjang dari sekarang pon pernah...hahahaha...

tapi sebab rimas pulak rasenye tergaru-garu...terus suruh encik suami potong pendek rambut aku ni haaaa...buruk giler...huhuhu...senget benget...asal pendek je...hahaha...jahat sangat!

malam tadi suruh encik suami cek apa yang ada kat kepala aku selain kelemumur yang tak seberapa tu...huhuhu...jeng jeng jeng....uban kau!!!!ala...setakat sehelai dua tu apa la sangat...faktor usia...memang la beruban...sekala dengar encik suami bebel-bebel... "ni bukan tua sikit ni...tua sangat dah ni...banyak giler uban..."

geram pulak aku dengar...macam la dia tu muda remaja sangat...terus aku suruh cabut uban yang ada tu...nak tengok jugak...tua sangat dah ke?hahaha...teringat kecik-kecik dulu mak suruh cabut uban nanti upah gula-gula...heeee....

dan hasilnya...emmmm....redha je la...memang dah tua...banyak jugak hasilnya...lebih dari 20 helai...gigih sangat mengira...kikiki...kemain kerek orang tu memandang aku..."kan dah cakap tua banyak....tak caya..."

tapi sampai sekarang ni kepala aku ni masih gatal lagi dah kenapa?masalah uban lagi ke?ke....masalah syampoo?haishhhh...baru suku botol yang luak syampoo kat umah tu, nak kena tukar ke?huhuhu...sedih!

No comments:

Post a Comment