Wednesday, 20 April 2016

impian

disebabkan si hitam dah kena jual...jadi harus cari pengganti baru...aku punya selera idok le tinggi benor...selera aku lebih pada yang lama-lama dan tak ramai orang pakai...huhuhu...tak beragak selera aku...

benda yang aku memang dh lama aim....sejak si hitam belum kena jual lagi pon memang aku dah aim yang sekor ni...

sumber: google

membebel-bebel encik suami....hahaha...yela...payah kot nak jumpa...ada tu memang ada la...tapi body tak cantik...enjin tak ok...nak dapatkan yang betul-betul tip top boleh tahan menangis juga la harganya...huhuhu...siap sound lagi "ini kalau rosak, saya tak reti nak repair tau!" terus datang rasa seram...hohohoho... (kereta reti repair pon berrkurun tersadai...yang tak reti lagi la...mau mereput terus...)

kalau tak boleh dapat yang atas tu....dapat yang ini pon jadi la...

sumber:google

emmmm....same je macam yang kat atas tu....mahal kalau nak dapat yang betul-betul tip top...tapi kali ni alasannye...."cari kereta 4 pintu la pulak...putih kan dah 2 pintu...hitam dulu pon 2 pintu...bosan dah..." nampak tak?saje je kan...?alasan sangat!

oooo...taknak 2 pintu ye...nah...ni last...banyak pintu aku bagi...mampu ke?

sumber:google

yang ini....cari kat mudah tak jumpe...hahahaha....kuciwa!

kadang-kadang impian tu penting...buat kita berusaha gigih untuk dapatkan apa yang kita nak tu...tak salah kan...kadang-kadang bukan nak sangat pon....nanti bila dah sampai tahap mampu, selera dah mati dah...impian cuma sebagai pembakar semangat je...go go go!

harap-harap boleh la dapat salah satu antara 3 tu...hihihihi...

No comments:

Post a Comment