Wednesday, 13 April 2016

bila mak ngah jaga anak-anak

dah lama tak berkumpul ngan anak-anak beramai-ramai...minggu lepas dapat jugak berkumpul ramai-ramai...kecoh giler!

paling tua umur 6 tahun...ada 4 tahun...ada 3 tahun 2 ketul...paling kecik 1 tahun...memang meriah tahap melampau la kan...dengan yang cakap pelatnye...dengan yang belum reti cakapnye...dengan yang kaki jeritnye...aku punye jerit pon tak laku ngan diorang...hilang power...huhuhu...

bila dah berkumpul ramai-ramai macam tu...mak ngah ni memang tersisih la...sedih sungguh!nampak mak ngah ni  bila nak susu...bila gaduh...bila berak...bila sakit...selain dari tu memang langgar je...huhuhu...

kecederaan itu biasa...tengah lasak masing-masing...ada yang lebam pipi...ada yang pecah bibir...ada yang bertumbuk...ada yang cedera di tetttttt (duduk lagi tak diam) ini memang cemas...hahaha...huru hara 1 rumah...nasib tak serius...

dah lama tak menempel ngan anak-anak macam ni...sejak kawin menempel ngan pak ngah je la...anak-anak memang dah kurang layan...hahaha...nasib la nak...sesekali dapat lepak macam tu memang seronok giler la rasa....biar penat pon takpe...hehehe...

No comments:

Post a Comment