Tuesday, 12 April 2016

bila boleh pencen

orang yang selalu melanggar peraturan, memang payah nak difahamkan bahawa dia perlu mengikut peraturan...mungkin kat tempat dia, dia berkuasa, so boleh la main taram je buat suka hati...tapi takkan kat tempat orang pon nak main taram jugak kot?agak-agak sikit eh!

lain tempat lain tatacaranya...jadi, sila hormat tatacara kat tempat orang tu...kalau taknak hormat, pergi duduk mereput kat tempat kau sorang-sorang...

dah di bagitahu apa nak kena buat, apa nak kena letak...ehhhhh.....langgar jugak...abes tu, kerja tak siap nak kecoh-kecoh kenapa?tak faham-faham lagi kenapa kerja tak boleh siap?heiii....

p/s: sehari dua ni memang post emo sesaje la...banyak sangat hal jadi kat opis ni...mana nak betulkan salah orang lagi...nak betulkan salah sendiri lagi...aduiii....bila la boleh pencen ni...

No comments:

Post a Comment