Friday, 4 March 2016

Mesin Deposit Syiling CIMB

setiap hari, sebelum balik kerja aku akan pastikan beg duit aku bebas syiling....masuk tabung siap-siap...buat berat beg je...lagipon, kalau tak asingkan syiling tu memang tak menyimpan le...ada jugak simpan duit kertas tapi....paham-paham aje le...cepat bebenor kena sapu balik...hahahaha...

sebijik tabung aku tu kalau penuh boleh dapat dalam rm300 ++...lebih kurang la...

hari ni encik suami nak pergi masukkan kat mesin deposit syiling...otw balik kerja tadi singgah CIMB kat Brickfield...skali takde mesinnye...hahahaha...ketat terus muka...mane dia dapat info kata kat situ ada mesin aku pon tak tau la...adeiii...bawak balik buat tukun lagi la syiling tu...

kat bawah ni aku senaraikan lokasi yang ada mesin deposit syiling, bagi CIMB je...sebab aku memang guna CIMB...hehehehe...


Bangunan Tunku, Jln Tunku Ibrahim, Alor Setar - Kedah

Wisma Square Point, Jln Pengkalan Chepa, Kota Bahru - Kelantan

Jalan Mutiara Timur Satu, Taman Mutiara, Cheras - Kuala Lumpur

Menara Bumiputra-Commerce, Jalan Raja Laut - Kuala Lumpur

Wisma Koponas, Jalan Tun Sambanthan - Kuala Lumpur

Jalan Desa Jaya, Pekan Kepong, Kepong - Kuala Lumpur

The Boulevard Shop Office, Jalan 11/48A, Sentul Raya - Kuala Lumpur

Jalan Pandan Indah 4/34, Pandan Indah, Ampang Jaya - Kuala Lumpur

Taman Maluri, Cheras - Kuala Lumpur

Wisma Dewan Perniagaan Melayu, Jlnn Dato Bandar Tunggal, Seremban - Negeri Sembilan

Bangunan BCB 21 Jalan Bank, Kuantan - Pahang

Prangin Mall, Jalan Dr Lim Chwee Leong, Georgetown - Penang

Canning Estate, Ipoh Garden, Ipoh - Perak

2M11-A, Kompleks Kementerian Kewangan, No.5, Persiaran Perdana Precint 2 - Putrajaya

Wisma Pauson, Jalan Taming Kanan 1, Taman Taming Jaya, Balakong - Selangor

Jalan Sultan Abdul Samad, Banting - Selangor

Jalan SS6/14, Kelana Jaya - Selangor

Wisma Esther Robert, Lorong Batu Nilam 4B, Bandar Bukit Tinggi, Klang - Selangor

Wisma BU8, No 11, Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama - Selangor

Jalan 52/2, Section 52, Petaling Jaya - Selangor

Jalan Kenari 1, Bandar Puchong Jaya, Puchong - Selangor

Jalan Bandar Rawang 2, Pusat Bandar Rawang, Rawang - Selangor

Departure Level, KLIA, Sepang - Selangor

Jalan Pinang B18/B, Seksyen 18, Shah Alam  - Selangor

Jalan Sultan Ismail, Kuala Terengganu - Terengganu

*sumber:CIMB 

No comments:

Post a Comment