Saturday, 12 March 2016

kamera rosak

sebenarnya dah lama kamera aku ni rosak...tapi semalam tengah mencari-cari barang, tiba-tiba terjumpa balik kamera tu...haishhh...menggamit memori betul la...

aku sayang kamera tu...sebab tu dah rosak pon aku simpan lagi..maklum le...beli sendiri kan...kalau beli pakai duit orang lain takde la ralat sangat...hahahaha...lagipon, aku memang jenis beli barang-barang macam tu biar mahal takpe, asal puas hati pakai...tahan lama....memang jarang la aku tukar-tukar barang ni...handphone pon...zaman baru kenal encik suami dulu je asyik tukar-tukar...maklum le...baran...asal gaduh, lempor ke dinding...jahanam...huhuhu...

pass kamera pada encik suami suruh dia tengok-tengokkan...kot la boleh repair lagi ke...kan...?tapi kalau harga repair dah macam harga beli baru...baik beli baru je la...

1 comment: