Thursday, 24 March 2016

berakhir hubungan dengan si hitam

balik dari kursus, encik suami cakap dah iklankan si hitam kat mudah...what????seriously????hahahaha...terkejut la sangat kekdahnye....propa sangat!

hmmm...ape nak kata lagi?dah iklankan pun...malam nanti ada orang nak datang tengok...hukhukhuk....sedih tau...boleh tunjuk muka benyek je la kat encik suami...mintak simpati?memang tak dapat la weh!

dah lama si hitam tu duduk kat parking umah tak bergerak...mengeras berhujan berpanas tunggu masa mereput kot...sedih!hmmm...dah lama suruh encik suami repair...betulkan ekon je pon....haish...haram tak layan...sibuk layankan si putih dia...benci betul...putih, putih la...ni hitam...hitam tu aku punye kot....takkan nak suruh aku lenjan putih pulak...mane reti nak bawak...huhuhu...nyampah!

bila difikir-fikirkan balik, ada baiknya lepaskan aje si hitam tu...dari dia mengeras je kat parking umah ni...kalau ok pon, bukan aku bawak...pergi balik keje, encik suami yang hantar ambik...nak ke mana-mana, encik suami yang bawakkan...(dah tentu la dengan si putih dia tu)...kesian si hitam...takpe la...aku redha... :(

tengok la malam nanti macam mane...harap-harap dapat tuan yang lagi ok dari aku la hendaknye...



No comments:

Post a Comment