Saturday, 6 February 2016

mujur la dia nak layan

sepanjang 4 hari cuti ni, aku kena kerja...selesaikan kerja-kerja pelupusan...haiyoooo...hilang nikmat cuti...tapi kalau cuti pon memerap kat rumah je kot...takde la encik suami nak layan pergi jalan-jalan ke...balik kampung ke...dalam mimpi je la...tak sanggup nak hadap jem woooo...paham-paham je la kalau nak hala ke pantai timur tu tahap jem dia camne kan?

siang tadi kat opis mata kemain berat lagi...ini dah balik rumah tak mau pulak dia pejam...haishhh...kejam sangat...

jadi sambil golek-golek memaksa diri tidur, aku suruh encik suami pasang lagu dangdut kat youtube...hahaha..cari mood tidur...nasib dia la kena buat kerja sambil dengar dangdut...kikiki....tapi dia ok jerrr...nasib la boleh masuk ngan jiwa dia...

dah sejam melayan, mata belum lagi nak pejam...esok siang mula la buat hal...aduiii....

No comments:

Post a Comment