Monday, 4 January 2016

"skandal je boleh?"

hari sabtu ada dapat sms dari no yang tak dikenali...tanye dah makan ke belum...aku buat bodoh je la...nombor tak kenal memang tak layan lerrrr....sorry....lepas tu dapat lagi sekali tanye nape tak reply msg dia tu...haishhhh....semak!

balik keje petang tu...(oh, lupa nak bagitau...aku keje jumaat sampai ahad....ot...hmmmm....hilang nikmat cuti) report kat encik suami...mane tau kot² dia yang msg aku...(hahahaha...mane la tau kan...kalau² tiba² ada beli nombor baru pulak...) terus pandang aku pelik pastu tanye "tak reply ke?" ehhh...hello....aku tak buat keje merapu eh...ada prasangka buruk kat aku la tu...cet...tau la aku ni nakal zaman bujang² dulu...sekarang tidak lagi... terus aku bagi "emmm...kalau bujang nak jugak reply....ni dah kawin...kalau reply pon dapat ape...? hahahaa...

semalam whatsapp pulak...layan la sikit...nak tau jugak sape yang mengganggu aku ni...haish...selepas sesi soal jawab bagai...dan dah dapat tau dari mana dia dapat nombor aku tu...

aku: nak buat ape ambik nombor saya?
dia: saja nak simpan...tak boleh ke?
aku: tak perlu kot...nanti suami saya marah...
dia: dah kawen ke? baru nak ngorat...
aku: haah...kawen dah..

lama dia senyap lepas tu...tiba² ada muncul balik...

dia: kita skandal je boleh? (kau nak mati kena pijak ngan laki aku ke?)
aku: tak nak
dia: nape tak nak?
aku: dosa...x baik....saya dah ada suami yang sayang saya...jaga saya baik²
dia: ok...saya delete la nombor awak ni
aku: ok...tq...

suke hati kau je nak ajak bini org berskandal kan...?adei...aku ni, pegi keje...balik keje...laki yang antar...nak g jalan pon...laki yang bawak....ko nak skandal ngan aku, ape yang ko dapat?takat msg je...emmmm....tak lame mane pon...nanti laki aku tau jugak... (encik suami aku ni...kalau aku ada buat salah ke...tipu ke...dia boleh cium tau...ada bela hantu kot...huhuhu...)

shhhhh...jangan bagitau encik suami aku tau...aku malas nak bising²...bukan ape...nanti orang tu takde pape...aku yang bernanah telinga menadah marah dia...pffffttttt...

sejak² berlaki ni...perangai ada la mendengar kata sikit...yela..dah kawen...takleh melawan...kikiki...dulu belum kawen aku lawan la jugak...ape yang dia tak bagi itu la yang aku galak nak buat...hahahaha...kalau tak gaduh tu tak lengkap hidup rasenye...saje kan.....

No comments:

Post a Comment