Wednesday, 13 January 2016

panas bak ang!

dah lama tak hujan...kalau ada pon sekejap-sekejap je...itu pon alahai....ciput benor....

setiap hari merungut kat encik suami tentang rasa panas...maklum le...umah aku 2 tingkat...kat atas tu bilik je...kalau balik keje masuk bilik.....aduhaiiiiii....macam masuk sauna ko!bahang tak hengat punye...kena pulak kedudukan bilik mengadap matahari turun...perghhhh....menangis!panas membawak ke malam pulak tu....ko rase?

agak dah letih dengar aku merungut...hari minggu aritu dia cari orang yang boleh datang pasang ekon...ekon dah ade...cuma nak pasang je...(mane aku tak bising...benda dah ada...cuma nak pasang je kot...hmmmm....) survey punye survey...akhirnya berjumpa yang dicari...

mula-mula janji petang semalam...tapi hari isnin aritu orang tu call cakap tak jadi...postpone ke pagi ni...harap-harap dia datang la pagi ni...nanti balik dah boleh menikmati ekon...muahahahaha....

:~ kalau nagadu kat ayah mesti kena bahasa ngan dia...huhuhuhu...tak bersyukur!

No comments:

Post a Comment