Wednesday, 13 January 2016

kehilangan yang menguntungkan

sejenis perangai
bila ada tempat rujukan, tempat bergantung, kita akan rasa selesa
kenapa?
sebab kita tak perlu terlalu berusaha untuk dapatkan sesuatu
ada masalah? tanye je...ape susah...orang tu lebih tahu dari kita...
tak perlu pening-pening

tapi...

sampai masa orang tu pergi...tinggalkan kita
apa jadi pada kita?
masalah datang, macam mana nak selesaikan?
hohohohoho...menggelupur la kau cari jalan penyelesaian

takpe...itu namanye proses pembelajaran...sampai bila kita nak bergantung harap dengan orang kan?dah sampai masa kita kena berdikari...usaha sendiri..pengalaman tu kan cikgu terbaik untuk kita...baru nampak...baru faham...betul tak?

lepas ni siap la...
kau pulak jadi tempat orang bergantung,,,hahahaha


No comments:

Post a Comment