Tuesday, 22 December 2015

kawan-kawan

kawan-kawan kena tolong kawan-kawan

kawan-kawan takkan susahkan kawan-kawan

kawan-kawan akan gembirakan kawan-kawan

kawan-kawan akan sayang kawan-kawan


kau faham tak?

Sunday, 13 December 2015

Fynn Jamal - Suatu Pernah Official Music Video

dalam banyak-banyak lagu dia, lagu ini paling terkesan kat hati aku...tak tau kenapa memang menusuk giler kot kalau dengar...boleh tahan ulang banyak kali pon...ala...lagu dia yang lain pon memang best ape...

bagi aku, mv lagu ni biasa-biasa je...tapi lagu memang power...hehehee...



anzalna nasir tamatkan zaman bujang

dah lama tak tengok melodi
hari ni tengok eh...eh...
ada anzalna la....
selain citer pasal akaun ig dia kena godam, dia turut umumkan tarikh pernikahan la....
21 februari 2016
nak kawen dah haaaa.....
tahniah diucapkan dan selamat melayari alam berumahtangga ye...
encik suami aku suka tengok dia ni dalam 'memori cinta suraya'

ambik dari encik google

Wednesday, 9 December 2015

caring sangat!

"dah ada ke?"
"bila lagi?"
"cepat-cepat leee...."

eh eh eh eh....semak betul aku dengan soalan tak berperasaan macam tu lah!
tolong hentikan bertanya soalan macam tu boleh tak?

sibukkan anak aku dah kenapa?
teringin anak, kau buat la sendiri

pegi main jauh-jauh sana

~ kadang-kadang ambil berat kita tak sesuai dengan keadaan orang