Thursday, 5 November 2015

menyahut saranan menteri

awal aku keluar rumah arini...pfffttt....nampak tak aku menyahut saranan menteri tersebut...hahahaha...bagus keluar awal ni sebenarnye...jalan tak jem...kereta tak banyak...udara sejuk...boleh lalu jalan jauh yang takde tol...haaaa....nampak tak...?

puiiii!takde maknenye encik sayang aku nak keluar awal kalau takde keje urgent...ini sebab ada hal je la baru dia nak keluar awal...huhuhuhu...takde kaitan ngan statement menteri tersebut okeh!

kebetulan pulak arini aku kena bertugas kat mahkamah...haiyoooo... (mahkamah nampak aje besar...bukan semua bilik jalan serentak...) seram siot...kol 7 dah sampai...hantu-hantu baru nak balik sarang kot...bilik aku jaga tu, kalau nasib baik ada la orang yang masuk...kalau nasib tak baik duduk la sorang-sorang sampai ke petang...jadi penunggu...

sebenarnye takut tu cuma perasaan aku je...takde benda pon...tapi benda ghaib tu ade...bila dah duduk sorang-sorang mula la fikir benda merepek aje...adeiii...kepala aku ni la haiiii....

cepat-cepat on laptop, pasang lagu kuat-kuat...(bagus kalau pasang ayat-ayat al-quran...) 

No comments:

Post a Comment