Monday, 9 November 2015

dilema anugerah skrin ngan gegar vaganza

malam penuh dilema semalam...hahahaha...sangat!pening fikir nak tengok rancangan mane...anugerah skrin ke....gegar vaganza ke....hmmm....

mula-mula aku tengok opening anugerah skrin...macam best la jugak...pastu bila sampai kat bagi-bagi anugerah, aku mula rasa boring...cepat-cepat tukar tengok gegar vaganza...aku dah rekod pon dua-dua rancangan tu...hehehehe...takde masalah kalau miss pon, cuma cepat ngan lambat aje la...orang dah tau keputusan aku baru hegeh-hegeh nak tengok...malam ni la pulak sambung tengok ask tu...huhuhuhu...


gegar vaganza minggu ni lagu semua best-best...mengimbau kenangan sungguh la...ye la...lagu-lagu zaman aku membesar kot...memang layan la...betul-betul buat aku gatal kaki nak pegi karaoke...hohohoho...


sheeda menjadi peserta ketiga yang tersingkir bagi gegar vaganza musim kedua ni selepas ezlynn ngan zul handyblack...tapi, dimaklumkan semalam episod gegar vaganza akan ditambah...berapa episod tak pulak dibagitau...jadi ada kemungkinan ada minggu yang takde penyingkiran...atau ada minggu yang peserta tersingkir di bawa masuk balik...mungkin la...mungkin...aku agak-agak aje...

ape-ape pon, tak sabar nak tunggu show minggu depan...

2 comments:

  1. Hehe..saya mmg tak ingt lngsung ASK tu..Lagipun sekarang dah tak baper minat nak tengok anugerah2 ni..mmg layan Gegar Vaganza..tambah pulak lagu2 semalam kat GV, semua best2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...anugerah sekarang dah tak menarik lagi macam dulu...

      Delete