Sunday, 6 September 2015

tournament punye pasal

19 September 2015 akan ada pertandingan badminton anjuran kelab sukan dan rekreasi...aku macam biasa la...ada pertandingan baru turun padang...masa main tiap2 minggu takde pon sibuk nak main...

Disebabkan setahun sekali main kan...maka masa tu la baru nak guna kasut...dan2 tu jugak la baru nak cari kasutnye pon...huhuhu..

Hari jumaat masa lunch hour dah keluar pergi cari kasut...malangnye dah jumpe yang berkenan saiz pulak xde...adeiii...kaki comel sangat...memang payah nak jumpe saiz...huhuhu...

Hari ni balik kampung...alang2 dah keluar jalan2...cari kasut skali...fuhhh....nasib baik ada..yeay!!!dah boleh berbadminton dengan jayanya...

hijau ke kuning aku pon x tau nak kelaskan..

Ada citer 12hb pon ada game antara bahagian...adeiii...boleh jem kaki tangan gini...harap2 kalau tak menang pon masih bolek kekalkan naib juara tahun lepas...doa2kan lah ye...


No comments:

Post a Comment