Sunday, 6 September 2015

tersedak dalam tido

semalam tido punye la sedap...sekali dapat mimpi ngeri...#jilake betul....takde yang lebih ngeri agaknye nak masuk dalam mimpi aku tu...mimpi ngeri tersebut buat aku tersedak...haaaa....gelabah jap encik suami kat sebelah...hahahaha...meleleh2 air mata aku...

apa yang berlaku secara realitinya...kalau kita terlalu taksub...(xde la taksub sangat sebenarnye...) boleh membawa sampai ke mimpi...gitu yang terjadi kat aku...melampau sangat...galak sangat berwhatsapp ngan group game coc di siang hari...padah sampai ke dalam mimpi peginye...masing2 kepala gile...tu yang sampai tersedak aku dibuatnye...

bangun pagi bile citer ngan encik suami boleh dia cakap "hentikanla main coc tu...beria sangat..." hahahaha...bukan selalu pon nak bergalak gitu...skali skale je pon....kasi can le...

harap2 malam ni kegilaan diorang tak masuk dalam mimpi aku lagi...

7 comments:

  1. nasib sy xpernah taksub dgn game coc...hehe

    btw, singgah blogwalking & done follow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. main jugak ke...?meh join clan saye...hehehehe...

      Delete
  2. salam perkenalan
    http://lianasulaiman96.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. hehehehe dasyat nya penangan game :D

    Pssttt kata nak kurus, jgn risau untuk makan nasi.. :D
    DIET TANPA NASI?

    ReplyDelete
  4. sbnrnya apa yg kita fokus, itulah yg masuk ke dalam mimpi.... pernah juga dpt mimpi buruk lebih kurang mcm tu.

    ReplyDelete