Wednesday, 23 September 2015

rutin raya

esok raya!!!yeay!!!

hari ni masih lagi bekerja...sapa yang masih keje arini kita geng okeh!memang macam ni la rutin aku tiap² tahun pon...dari zaman bujang sampai la skarang ni dah kawin...esok raya, hari ni masih kat opis...

nasib baik hari ni masih ada umat masuk keje...hahahaha...takde la aku mati kutu macam sebelum raya puasa aritu...keras kat opis takde member nak sembang...(nasib takde hantu datang teman...choiii!!!)

petang ni balik harap² tak serabut la jalanraya tu...kannnn...itu tujuannye balik raya lambat pon...malas nak berebut² bersesak² kat highway tu...tau je la kalau nak balik ke pantai timur tu kan cane dia punye meriah...

salam aidil adha uolllsss!

No comments:

Post a Comment