Tuesday, 1 September 2015

insan teraniaya

baru balik dari keluar makan bersama encik suami...

masa mintak akak kedai tu kira, nampak 3 budak lelaki...dalam umur awal 20-an kot...(sebab aku dah tua kan...xkan nak cakap diorang tua pulak) tengah berdiri di penjuru kedai...tiba2 aku macam dengar sekali lalu je...akak kedai tu cakap "diorang cakap kawannye dah bayar...tapi kawannye tak bayar pon..."

ok...jadi situasinya ada kawan yang nak makan free la tu...buat2 nak belanja kawan2 pastu blah camtu je...masalahnye aku tengok masing2 macam takde duit je...tak lama lepas tu aku nampak 2 orang pergi kat kaunter cakap ape ntah ngan akak kat kaunter tu...pastu diorang blah...mungkin mintak bayar kemudian kot...

kadang2...nak prank member2 pon jangan sampai macam tu...itu hal makan...jadi darah daging tau...kalau nak menipu buat sorang2...jangan libatkan orang lain...

No comments:

Post a Comment