Monday, 10 August 2015

rendang ayam

selagi belum habis musim Syawal.....selagi itu la rumah terbuka dan jamuan raya ada di mana-mana...

memandangkan aku cuti hari ni...dan berada di kampung...dan kebetulan pulak adik aku ada buat jamuan raya kat opis dia...lalu ditugaskan membawa rendang ayam...pffftttt...

akak-akak opis ko pon x patut2 langsung suruh bawak rendang ayam kan...tak tau ke bini jauh...?nasib aku ade balik...tapi....yang balik ni pon bukan reti buat rendang ayam pon...kahkahkah....acaner kita ni...?

operasi meng'google' dijalankan..taram aje la...udah aku pesan kat adik aku tu "kalau orang cakap sedap, bagitau kakak ko masak...kalau orang cakap tak sedap, bagitau ko yang masak...okeh..." hahaha...boleh ke gitu...?

akhirnya siap juge rendang ayam aku tu...boleh la nak buat makan...kurang pedas je...huhuhu...

rendang ayam asal jadi je...

ps: sila abaikan jejesan-jejesan yang kat tepi-tepi tu

No comments:

Post a Comment