Thursday, 6 August 2015

proses pembelajaran

menjadi seorang isteri membuatkan aku perlu memikirkan perut orang lain...dulu boleh la fikir perut aku sorang je...kalau malas, lapar...hahahaha..nasib...nasib...

sekarang ni dah tak boleh dah la nak berperangai begitu...agak la kan...kalau malas, ada perut lain yang bergendang nanti...tak memasal cari tukang masak baru...hahaha...

betul kawan2 cakap...tak pandai, belajar...ala...bukan tak pandai masak pon...cuma tak hebat tahap mak2 je la...simple2 boleh la buat...idok la jahil benor bab masak...ishhhh....

nasib baik encik sayang aku tak cerewet bab makan...belasah je ape aku masak...senang ko...hohoho...cuma ada benda2 yang dia suka makan aku masih belum hebat...malu nak bagi dia makan...kahkahkah...jadi jalan senang ngaku je la tak pandai masak...sebab bila tak sedap dia tak boleh nak kondem aku...dah tentu2 tak reti kan...?

cukup setahun usia perkahwinan aku nanti mesti dah hebat memasak...hahaha...angan2 sangat...

No comments:

Post a Comment