Thursday, 27 August 2015

birthday Raisya & Rizqin

sabtu lepas ada buat sambutan birthday anak buah aku...si Raisya ngan si Rizqin...buat kecik² panggil adik beradik aje...ngan kawan² kerja papa diorang tu...tapi kecik² pon....letih jugak rupenye...hahaha...
dalam letih²...happy² tu...ada jugak tragedi yang berlaku...

boleh pulak aku jatuh tergolek tengah² laman tu...malu siot...bukan takat dapat malu je...sakit pon dapat jugak...pakej ko...hahahaha...dah la jatuh terduduk...kepala pulak terhantuk bucu kerusi...huhuhu...ko rase...?aku rase sakit giler kot...(gara² nak lap air si Raisya tumpah la tu...hmmm...)



kena dengan mak ngah...DIY sajo...


semoga sihat anak² mak ngah ni...


ini orang paling bz...mengejar belon lalu tertido berbantalkan belon...nasib tak meletop belon tu nak oiii....

ape² pon, terima kasih pada semua yang datang memeriahkan majlis tak seberapa ni...aku wakil tuan rumah...hahahah...maklum le...kalau anak buah punye pasal memang aku yang over...sementara belum ada anak sendiri ni kan....ape salahnye...kalau dah ada nanti...pandai² la korang bawak diri...xde nak angah² sangat la ye...


No comments:

Post a Comment