Friday, 14 August 2015

asap ke wap air ke...

asap rokok menyakitkan hidung...ada kawasan larangan merokok...itupon ada yang tak paham bahasa..

asap vape lagi sakit hidung...adeiii...rasa nak suruh main jauh² je...ape?bukan asap...?ooo....ok...wap air...tak kisah la wap air ke asap ke...tapi benda yang berkepul² keluar dari mulut dan lubang hidung korang tu mengganggu tau tak...ada kawasan larangan vape x...?

apa pon jenis yang korang sedut tu, sila la hormat orang sekeliling korang...lagi² kat kedai makan...agak la...nak suruh orang telan sama asap / wap air kau tu kan....tak belajar adab ke...?

sumber dari encik google

hasil dari vape tu...(tak tau la asap ke wap air) lagi tebal dari asap rokok...macam kena jerebu tahap kritikal pon ade aku rase...gangguan...gangguan...

No comments:

Post a Comment