Wednesday, 1 July 2015

terbantutkah niat di hati?

raya tahun ni berangan² nak buat sendiri kuih raya barang sejenis dua...maka dengan itu, ahad lepas aku pergi beli barang yang patut² je la...penimbang...acuan...bahan² mentah belum beli lagi...ingat esok ke...lusa ke...baru nak beli..

hajat di hati nak membuat kat rumah adik aku...maklum le..umah aku takde oven...huhuhu..

semalam masa ke rumah adik aku menghantar stok popia nestum, dia bagitau nak balik kampung pulak hujung minggu ni...hohoho...kau rase cane?aku rase geram pulok aih!

bile bagitau kat encik sayang aku pasal tu, boleh dia cakap "nanti malam raya kita pegi beli kuih raya murah² tu je..."hahahahaha...laki aku ni pon la hai....tak memahami langsung!kalau dia cakap"ok..jom kita beli oven sendiri.." sedap le jugak telinga mendengarnye...cet!

hmmm...jahanam sudah program aku hujung minggu ni...ape nak buat?