Tuesday, 21 April 2015

tido atas motor

pagi tadi otw nak pergi keje nampak sorang uncle tengah bawak anak dia naik motor nak hantar pegi skolah...aku dengar uncle tu jerit² ngan anak dia...aku ingatkan kena marah...rupe²nye bila dah dekat aku tengok budak tu tido...padan la uncle tu jerit²...dia taknak bagi anak dia tido la tu...

ngantuk kot pagi² kan...naik motor helmet besar pulak tu...terlentok² kepala dia...risau pulak takut sedap sangat tido kang jatuh pulak...

ayah kan....susah macam mane pon, anak tetap kena sekolah...xde ayah yang nak masa depan anak dia x tentu hala...semoga adik tu menjadi pelajar cemerlang di sekolah dan membanggakan orang tua dia...

No comments:

Post a Comment