Wednesday, 22 April 2015

"hemmm..." sila bagi jawapat tepat!

otw ke pejabat berbicara dengan encik sayang tentang kursus di Kluang bulan depan...

Aku : smalam call HQ tanye pasal kursus kat Kluang tu...kot² diorang nak tukar tempat..
Dia : abes tu, tukar x tempatnye...?
Aku : x...buat kat situ jugak...
Dia : sape pegi?
Aku : org ngan Kak Sidah la...
Dia : eh, kenape awk yg pegi?
Aku : eh, bukan aritu dah bagitau ke...?kan dah tanye aritu....
Dia : sy x cakap boleh pegi pon... (sambil gelak jahat)
Aku : awk cakap hemmmm....boleh la tu kan...?
Dia : hemmm je..x cakap boleh pon...tapi xpe la...sebab pegi ngan Kak Sidah kan...pegi la..jangan nakal²...
Aku : yela... (sambil gelak kemenangan)

aaaahahahahaha...sape suruh x bagi jawapan dengan tepat...?dah jawab "hemmm..." aku assume boleh je la...kannnn....lain kali jawab macam tu lagi...memang terlepas la aku...hehehehe...

sayang suami tinggal²kan...sy sayang awk tau...jadi sy tinggalkan awak untuk 3 hari ye...hehehehe...

No comments:

Post a Comment