Friday, 3 April 2015

gangguan seksual

dekat opis aku ni ada sorang mamat yang perangainye pelik sikit...bukan la pelik ape pon...GATAL melebih sangat....tak boleh nak tengok pompuan melaram lebih sikit...kalau yang pakai jubah ke...dress ke...hmmmm...lagi la menjadi²...mula la buat mimik muka menakutkan...serius weh...memang menakutkan...

agak la nak menggatal kat opis kot...ko tu dah ada anak bini...nak menggatal ngan anak dara orang bini orang lagi watpe...?kadang² suka cakap kotor...selekeh betul!eeeee...hadoi....gangguan betul...

macam mane nak bagi dia sedar yang perbuatan dia tu mengganggu aku...?bukan aku je...member sebelah aku ni pon perasan perangai dia tu...kalau boleh taknak la sampai ke orang atas kan...kalau boleh setel sendiri, baik setel sendiri je...

bila dah ada yang pelik macam ni, nak datang keje pon mula rasa tak seronok...huhuhu... :(

No comments:

Post a Comment