Thursday, 2 April 2015

Fast & Furious 7


Fast & Furious 7 dah keluar weh!!!!konon²nye release 2 April, tapi semalam dah keluar kot...huiiii...jenuh nak cari tiket ko!pakat penuh aje,,,kalau ada pon, yang kena mendongak kat depan skrin tu...huhuhu...

disebabkan perasaan teruja yang melampau untuk tengok citer tu, gigih jugak la mencari mana² panggung yang ada lagi kekosongan kerusi...phewwww!!gigih sangat kan!

akhirnya setelah pelbagai rintangan yang dilalui...seperti mencari panggung...booking online ngan tenet macam hape....(kalau bab tenet tahap siput memang semua orang pon hangen kan....jangan tak ngaku ye....) berjaya juga aku mendapatkan tiket midnite kol 12.30... kat Leisure Mall, Cheras (rabak siot mata aku pagi tadi...) nasib baik dekat la jugak...tapi kalau takde tu...jauh pon akan kuredah...hahahaha...datang angin giler laki aku, memang gitu le...kalau angin tengah malas, sekangkang kera pon dia tak nak pegi...cehhh!

Fast & Furious 7, aku bagi 5 bintang....memang best la...banyak action kot...lompat kereta...lompat bangunan...terjun kapal terbang..phewww!!!memang terbaek!!!korang patut pegi tengok sendiri...serius memang best....

part last agak menyentuh perasaan sikit la...sebab lps ni dah tak jumpa paul walker lagi kan... :(







~ minggu depan nak repeat lagi bawak anak buah yang giler keta...

No comments:

Post a Comment