Friday, 13 March 2015

Kursus INTAN Bukit Kiara

Start isnin lepas 9/3/15 sampai la hari ni 13/3/15 aku ada kursus kat INTAN Bukit Kiara...seminggu tak masuk opis ko...minggu depan cuti pulak lagi...mati kena maki ngan opismate...huhuhu...

Sebab tak pernah dapat kursus kat INTAN  ni...aku agak excited la nak pergi...

Hari pertama kat sana ok la...awal2 dah memusing cari kelas...permulaan yang baik, pagi2 dah excercise memanjat tangga bersama kasut tumit tinggi...

Minum pagi pukul 10.30 turun tangga pulak nak ke tempat yang disediakan...rileks...rileks...jangan merungut...kan dah lama tak bersenam..ok la tu kan...

Makan tengahari, naik bas ko....nak pergi dewan makan tu...memang jauh la...urusetia pon dah bagitau awal2...pergi je naik bas, balik kena jalan kaki...aku kalau suruh jalan memang ok je la...(tunggu la kejap lagi nak tengok ok ke tak..)

Lepas makan, nak cari surau..punye la jauh ke bawah...haaa...bermula la cabaran kasut tumit tinggi aku...mencabar btl...turun tangga...lalu hostel...turun tangga la lagi...lalu hostel lagi...turun tangga lagi...ok, sampai dah surau...basah ketiak aku nak oiii....

Lepas solat, nak balik ke kelas...sekali lagi turun tangga...jalan2 sikit...naik tangga...sampai kelas...ahhhhh....lega dapat masuk ekon...

Masuk hari kedua dan seterusnya, sanggup aku ikat perut tak pergi makan...tak lalu nak mengadap tangga yang banyak tu...

Hari ni last kursus...yeay!!!

2 comments:

  1. aslkm
    nak tanya penginapan ok ker kt intan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...saya tak menginap sebab rumah pon kat kl je...tapi rasanye ok kot...
      kalau ikut pengalaman menginap di intan johor, ok je...takde masalah... :)

      Delete