Monday, 30 March 2015

cinderella

malam tadi pergi bercinta dengan encik suami di panggung wayang...menonton cinderella....hehehehe...nasib la dia kena melayan aku menengok citer merepek² gitu...nak pegi sorang tak bagi...


menengokkan pada trailernye...macam menarik...tapi bila dah tengok ceritanye....emmm...biase je kot...sebab dah tau citernye macam mane kan...memang takde ubah ape pon...nasib baik laki aku tak tido dalam tu haaaa....

aku bagi...3 bintang cukup la kot...sebab itu bukan cerita yang buat aku rasa nak tengok lagi dan lagi dan lagi...suam² kuku je kot...hmmm...tak terkenang² pon...hmmmm...

kakak² tiri yang macam badut je aku tengok...

emmm...

~ tak sabar nak tunggu fast & furious 7...itu dah boleh agak tahap kelajuan adrenalin masa menonton tu nanti...

No comments:

Post a Comment