Wednesday, 4 February 2015

salak punye hal...

minggu lepas abang aku ada keje kat Sabah...sebelum dia terbang balik ke semenanjung ni...jenuh aku mengirim buah salak kat dia...aku rasa sampai dia naik runsing dgn msg² aku pasal buah salak tu...hehehe...

sampai² kat semenanjung ni pantas je aku suruh bf aku g amek buah salak tu kat umah dia...dia siap tanye bf aku lagi pulak tu aku ni mengidam ke...?macam hape mengharapkan dia bawak balik buah salak tu...hahaha...hampeh btl orang tua tu..

dia memang tak paham perasaan seorang peminat makanan ni...(aku bukan la kaki makan...tapi ada sesetengah benda yang aku suka memang gini la jadinye...) kalau dah datang rasa nak makan tu memang macam orang mengidam la...ape la....macam bini dia tak penah mengidam pulak...haish! (dia x tau aku penah nangis mintak ayah aku belikan durian sebelum sampai musim durian...huhuhu...sadis!)

akhirnya terlepas jugak hajat di hati nak makan salak dari sabah tu...wehooo...sedap kau...manisssss....hmmmm....lain salak sini...masam giler kot...x lalu nak masuk mulut...huhuhu...(ade la yang manis...tapi payah nak dapat...)



p/s: next time kalau ada yang nak ke Sabah tu bgtau la...boleh aku kirim... :)

No comments:

Post a Comment