Friday, 6 February 2015

last minit

aku....pesen kalau buat keje takat ujung² nyawa tu memang peberet la....sama la kes nak cari tailor untuk buat baju nikah...pfffftttt...hari ni baru nak terkial² mencarinye...bile majlis..?haaa....tu pon 1 hal jugak...tak tau bile...hahahaha....giler betul...

ikut la bile² mane² yang dan...kalau selesai segala urusan dokumentasi ngan baju...boleh la jalan...maklum le...tak buat majlis...senang gitu...ada pon dikelilingi adik beradik je...buat doa selamat...ayah tak dapat join sebab masalah kesihatan mak...so...tak payah nak beria sangat...hukhukhuk...sedihnye rasa.. :(

ape pon, lek² je la...sebab takde tarikh yang tetap kan...ape nak kejar²...pelan² kayuh... (stress jugak sebenarnye sebab tak jumpe tailor yang sesuai ni...agaknye cane la perasaan orang yang buat majlis besar²an tu ek...?)

No comments:

Post a Comment