Thursday, 26 February 2015

kecik ke besar...?

semalam...tengah makan member boleh layan group kat whatsapp sambil sengih²....aku ni cakap la sorang² sampai 2 kali ulang kot...mati dia tak layan...haaaa.....itu mintak gaduh namanye...terus mati selera aku...laju je aku suruh dia g bayar...menyampah aihhh nak ngadap lagi...

bila aku marah² sound dia suruh bagi perhatian sikit kat aku ( perempuan kan...memang giler perhatian )
boleh pulak dia cakap "nape nak marah²...?benda kecik je pon kan....."
ooooohohohohoho...kecik rupenye pada dia...
aku bagi balik... "kecik pada awak...tapi besar pada saya..." air mata pon meleleh turun...hahahaha...

lelaki memang suka ambil mudah...perempuan pulak terlalu ambil kisah...habis tu macam mane....?adeh...mintak dia faham kita...nanti dia cakap kita taknak pon faham dia..hmmm...payah²...

takde siapa yang salah...memang begitu lumrahnye kan... ( mungkin tak semua macam tu... ) 


1 comment:

  1. hehe betul tu lumrah..lelaki memang xsuka benda remeh temeh. Yg perempuan ni kena byk bersabar jelaaaa...

    ReplyDelete