Wednesday, 18 February 2015

audit lagi...

aku rasa baru je aku post entry pasal audit...elok semalam tak masuk opis, arini datang bukak email, eh²....audit nak masuk lagi....haiyoooo!!!diorang ni tak pegi beraya cina ke...?pffftttt... :(

email masuk harini...nak datangnye isnin depan...seminggu pulak tu...huhuhu...

bukan la kisah sangat pasal audit tu...yang aku kisah sebab isnin depan tu aku nak cuti...abes...kalau dah auditor nak masuk, layak ke aku bercuti dengan senang hati tinggalkan teman seperjuangan bersama para auditor tersebut?korang rase...?in case ada benda berkait tugas aku yang tak dijumpai...kesian pulak member² aku tu nak mencari...kan...?

~ kena cancel cuti...kena fikir cara nak balik ahad nanti memandangkan tiket bas dah pon habis...huhuhu...


No comments:

Post a Comment