Thursday, 11 December 2014

anak sedara 7 susun

haaaa....dah macam tajuk drama cinta 7 susun pulak...hahahahaha...selasa lepas berlaku pertambahan anak buah...yang ke-7 sudah...fuhhhh!keje susun anak sedare je la aku ni kannnn....anak sendiri....jangan ditanye la...belum ada rezeki lagi.

bahagia hidup bila kehidupan aku dikelilingi anak² sedara yang comel² dan pelat² belaka...yang tua pon baru 4 tahun kot...jenuh la nak paham bahasa sorang²...ni pulak baru keluar lagi...hmmm...cakap sorang² je la ngan dia...hahahaha...

dah 2 hari usia budak tu...hari ni baru nak pegi menjengok (insyaAllah kalau takde aral) lambat pulak kali ni...maaf ye sayang...angah ada keje la..tak sempat nak berkejar ke spital...sabar ye...nanti angah akan muncul jugak...mane boleh tak nengok...

No comments:

Post a Comment