Thursday, 18 December 2014

anak dara ke janda...?

percaya tak, aku tak pernah mengimpikan sebuah majlis perkahwinan yang meriah...?paling² pon angan² terhebat aku kalau buat majlis, nak hidang nasi ayam je...hahahaha....boleh?

bagi aku cukup sekadar akad nikah dan majlis doa selamat...bila bf aku cakap kat  seseorang pasal hal tu, orang tu boleh sound bf aku..."ko ni kawen anak dara ke janda...?"

aduh....kecik ati aku weh...agak² la sikit...orang tak kenal aku...tak faham masalah dalam keluarga aku...tak tau masalah kesihatan mak aku...sedap² je cakap macam tu kan...mulut takde insurans betul!abes kalau janda tak payah buat majlis grand² ke...?ape kes ngan che' ta tu...?janda jugak...kemain meriah lagi majlisnye...(kemain ko....compare ngan retis...x patut betul!) haishhhh....emo dah aku ni haaaa...

aku ni spesis xde muke tau....tak kuasa aku nak tayang muka menyengih sepanjang hari depan orang ramai...malu lah... :p

banyak benda nak kena fikir nak kawin ni...sedara mara tak ramai...mak pulak tak sihat...ayah dah takde masa nak fikir hal anak² lagi sebab sibuk jaga mak...jadi...buat yang wajib je dah la...bukan salah pon..ke memang salah kalau tak buat majlis besar²?kenapa nak menyusahkan diri dengan benda² yang tak penting...?pffftttt....emo lagi haaaa....

simpan duit belanja majlis kawin, buat belanja g honeymoon lagi bagus kot...sebulan honeymoon pon tak habes lagi duit tu...

:.. terpulang pada pilihan masing²...kenapa nak menyebok dengan pilihan orang lain...?

2 comments:

  1. Majlis kakak saya meriah wp dia janda

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...x kisah pon janda ke...anak dara ke...pilihan masing² kan...ada pulak label janda x payah buat kenduri n anak dara kena buat kenduri...letih layan fikiran orang...huhuhu

      Delete