Wednesday, 5 November 2014

karipap sardin aku punye style...

semalam, niat di hati nak buat karipap sardin..(datang angin rajin...memang semacam rajinnye...)

masak sardin...senang je pon...ini makanan biasa orang bujang...kalau failed memang kesian le...

bancuh tepung...ada kegagalan sikit part tepung ni haaa...asal lembik semacam jek...dulu² buat elok je terletaknye..ni doh dia melekat kat pinggan...erkkk...pakai tepung...marjerin...air...garam sket...kan?dah tu nape melekat pulak doh aku tu...?ada sape² leh tolong...?tapi...boleh la...nak masuk tekak sendiri je pon...orang tak tau...hahahaha...

barang tak cukup tapi gigih nak membuatnye...huhuhu...maka bermacam² bentuk la rupe karipap aku tu.buleh la buat masuk tekak sendiri...nak bawak ke tengah...memang takde harapan la...huhuhuhu...

harus cuba lagi lain kali...bak kata adik aku...cuba jaya...ceh!

rupa karipap aku punye style... :p

2 comments:

  1. Klu rase sedap, balun jer. Hehehe

    Jom bw di sini

    http://www.papaglamz.com/2014/11/ry-yang-bertajuk-1st-segmen-blogwalking.html?m=0

    ReplyDelete
  2. ada la rasa karipap tu...tapi xleh nak pass kat jiran kiri kanan le...hahahaha...

    ReplyDelete