Tuesday, 18 November 2014

audit yo!

audit nak datang opis arini...wehooo!suke sangat ko.... :p

masa ni la boleh nampak menggelupur sekor²,,,hahahaha....nak bagi para auditor tu tak jumpa salah...habis semak dah...padahal dah complete dah pon...ehhh...semak jugak...itu kalau tak tip top jugak tak tau le aku...

dah ditanam sejak azali....kalau audit datang memang takde lain la....keje cari salah je le...ye ke...?

sebenarnye diorang tu nak tengok kita ni buat keje tu betul ke tak...ikut peraturan ke tak...sempurna ke tak...bukan kira asal siap je...paham?jadi...kalau keje kita sempurna, ape nak heran ngan audit tu...?datang la...tak takut pon...hehehehe...

harap² keputusannye nanti....TIADA PENEMUAN... :)



1 comment:

  1. Hehehee..skg ramai dh auditor mesra pelanggan..tp kalau dh salah..kita redha je la...


    Blogwalking frm edisi blog (^_^)

    ReplyDelete