Wednesday, 10 September 2014

urut kaki

kaki aku terpeleot 2 minggu lepas...pakai heels g exam pastu ntah cane tibe² boleh pulak terpeleot ko! nasib baik la x ramai manusia time tu...tapi ade la berberape kerat...jenuh nak cover malu.

ada rase sakit...tapi rase macam sikit je...nanti² ok la tu...skali dah 2 minggu berlalu x ok² pon...masih lagi sakit. hmmm....acaner tu?

hari ni mintak akak cleaner tolong urutkan kaki yang sakit tu....bapak la sakit dia tenyeh² kaki aku tu woi!!! tadah je la...hukhukhuk....lame jugak dia urut...ade dalam stengah jam jugak la...

dah setel urut tu rasa macam lega sikit la...sakit terpeleot tu ada kurang...tapi...sakit kena tenyeh tu pulak yang datang...adeiii...mau makan hari gak nak ilang sakit tu..huhuhu...

semoga cepat la hilang sakit kaki aku ni...

No comments:

Post a Comment