Thursday, 18 September 2014

sikat hilang...



sikat hilang....boleh gitu?hangin betul pagi² bangun belek beg x jumpe sikat...ishhh...sakit pulak ati kite ni lah!jenuh pulak nak menggodek selongkar rumah mencari sisa² hidup sikat yang ada...nasib baik ade...

fikir punye fikir punye fikir...akhirnye teringat ada pegi umah abang aku dan beg aku dilanggar² je dek anak² buah...ni mesti keje diorang ni...siap korang angah datang nanti...aku lenyek² korang...

dah siap² nak berbedak, cari bedak pon xde....adoiiii....ko rase?ape lagi yang hilang dari beg aku ni...?cek² balik xde ape yang hilang...tapi jumpe lolipop pulak...memang sah keje si kenit 2 ketul tu...

aku call kakak ipar aku tanye pasal harta aku yang tak seberapa tu...ade katenye...si abang jumpe dikalangan mainan² dia yang menimbun tu...siap bebel lagi tu... "hei mak ngah...mak ngah..." amboi...sedap ko mak ngah kan aku ye...

sikat tu dah lama hidup ngan aku...benda...kalau kita dah serasi memang takkan cari lain lagi dah...pakai la yang itu selagi boleh pakai... :(

2 comments:

  1. Sib bek jumpa balik sikat kesayangan tu..
    Done follow..
    tellingstory11.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sama la. saya tak suka tukar2 sikat. selagi boleh pakai, pakai. hehe

    ReplyDelete