Wednesday, 24 September 2014

sengsara...

"jangan mintak tukar..."
"jangan tambah anak..."
"kawen cepat..."
"jangan kawan ngan orang tu..."
"korang patut makan benda ni..."
"hantar anak pergi sana...pergi sini..."
"jangan layan anak macam tu...kena buat macam ni..."

aku letih hidup dengan orang macam ni....bukan mak ayah aku pon...bukan boipren aku...bukan sape2 pon ngan aku...cuma orang yang lebih senior dalam unit aku je...adoi....sape dia nak tentukan ape yang patut dan tak patut kitorang buat...?orang nak tambah anak pon ko nak tentukan...?agak2 la makcik...

member mintak tukar tanpa pengetahuan dia habis kena hentam...memang giler la...terbantut niat aku nak mintak tukar...takkan aku nak bermastautin kat tempat yang sama ni sampai ke pencen...?hmmm....

agak2 korang la kan...ape patut aku buat dengan orang macam ni...?jenis cakap dia je betul...kehidupan dia je sempurna....tak boleh dibangkang...

aku dah penat...hari2 menadah dia membebel....orang lain asyek salah je...dia tu tak pernah salah...tolong la bagi idea macam mana nak menangani orang yang perangai macam ni...

2 comments:

  1. Annoying gila dengan orang macam tu kan? Kita hanya mampu mendengar sahaja, jangan ikut cakap dia..hahaha.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnye x boleh dibangkang cakap dia tu...adoi...hari² migrain dibuatnye...SYMP...huhuhu...

      Delete