Monday, 29 September 2014

planes...fire and rescue...


semalam pergi tengok movie...disebabkan nak rileks² je so aku tengok citer planes....dah berzaman keluar kot citer ni...aku je yang ketinggalan...huhuhu...takpe la...layan aje le...

agak best jugak la citernye...walaupon slow...kalau bawak anak² ok la kot...citer untuk budak² kan...kalau buat laju² sangat nanti budak² tak boleh nak tangkap pulak...dah sebok menanye kite kat sebelah ni haaa...aku bawak anak tekak je...makan pop corn...hahahaha...

emmm....pandangan aku pasal citer ni...ok la...menarik...ada pengajaran...tapi pendek sangat durasinye...rase macam kejap sangat dok dalam panggung tu...haishhh...

2 comments:

  1. Menarik cerita ni.
    Tahniah anda ada blog yg banyak info.
    Jemput blogwalking di www.yatiadam.com

    ReplyDelete