Friday, 12 September 2014

pening

Aku pening...rasa nak muntah...menyampah ngan perangai manusia kat opis ni...tak reti nak fikir kerja orang lain, nak ikut hati ngan perasaan dia je...semak²...

Aku bukan nak menyusahkan dia...tapi sebab perangai dia yang ntah pape tu...terpaksa la aku menyusahkan dia dan disusahkan semula oleh dia...hadoiiiii la...haaa....kan sudahnye aku jugak yang susah...dia tak rase ke dia menyusahkan aku?

Nak cakap banyak² pon membazir masa ngan air liur aku je...banyak kali dah cakap kot...gitu jugak perangainye...

~ ada kerja...ada tanggungjawab...buat la kerja tu...jangan susahkan orang sebab perangai tak bertanggungjawab kita ~

~ thanks to kak sidah sebab belanja lepat pisang...sedap...bahan mengunyah sambil taip entry ni...takde la aku sebok nak membebel menyumpah orang je ari jumaat ni...haish... ~

No comments:

Post a Comment